۱۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۰

با حضور 700 نفر از بسیجیان

یادواره شهدای شهرستان جوانرود برگزار شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: یادواره شهدای شهرستان جوانرود با حضور 700 نفر از بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یادواره شهدای حوزه شهری، کارمندی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جوانرود در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم که 700 نفر از بسیجیان حضور داشتند، فرماندار جوانرود شهیدان را مشعل فروزان و چراغ هدایت و روشنی بخش جامعه دانست و گفت: شهیدان با اخلاص و نثار جان خود به ما درس عزت، ایثار، مقاومت و ایستادگی آموختند.

مصطفی عظیمی افزود: شهدا به ما آموختند که سکوت در مقابل ظلم و جور سرانجامی جز خواری و ذلت ندارد.

وی تصریح کرد: شهادت عزت ابدی است و اگر می‌خواهید به عزت ابدی دست یابید باید ادامه دهنده راه شهدا باشید.

عظیمی رسالت کنونی جامعه را درقبال شهدا بسیار سنگین دانست و اظهار کرد: رسالت امروز ما در دفاع از خون شهدا مقاومت و ایستادگی در مقابل کفر جهانی است.

فرماندار جوانرود با تاکید بر حفظ فرهنگ شهید و شهادت در جامعه یادآور شد؛ باید در همه عرصه‌ها و میدان‌ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام (ره) و شهدا پاسداری کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه جوانرود نیز برگزاری این یادواره‌ها را موجب زنده‌ داشتن یاد شهدا برشمرد و گفت: برگزاری این گونه یادواره‌ها علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، باعث می‌شود تا نسل جوان ما با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شده و بدانند که آرامش امروز مدیون خون شهیدان و ایثارگران و جانبازان است.

ایرج قاسم آبادی افزود: امروز نیز وظیفه ماست که در مقابل خون شهدا احساس وظیفه کرده و راه آنان را ادامه دهیم.

شایان ذکر است، نظیر این مراسم نیز در حوزه شهید مطهری شروینه بخش کلاشی برگزار شد؛ شهرستان جوانرود در دوران دفاع مقدس 330 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 1620553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha